Söndag.

..varför är söndagar alltid så här? Fruktansvärt segt, inget på TV, ingen ork. Åså känner jag mig ensam. Däh. På söndagar behöver jag nån..

Å som mamma sa "nu har den här helgen också gått". Helgerna försvinner ju jämt. Å resten av veckan med, det bara går om å om å om..

Nästa helg MÅSTE jag jobba på den där SVÄRORD nolle-festen. JAG VILL INTE! Jag vill göra nåt helt annat å träffa helt andra människor. Inga fulla nollor iaf. Men i år ÄR det ju Latex tur. SÅÅ, gört, bara gört. Åh. Jag vill ju inte. Men som vanligt ställer man upp, utan att ens få ett tack för det. :/ *surar* 

Dessutom är mitt humör sådär svackande igen. Varför? Eller, ptja. Jag vet ju. Men måste jag va sur för det?  Det är väl som det är. Vilket betyder som vanligt för mig å mitt lyckandes på den fronten.

Mina jäkla kommunikationsproblem? Eller. Eh, tusan. Tänk om jag kunde vara lika öppen mot de som saker å ting egentligen handlar om. Ne, nu får ja sluta.

Maria å jag ska gå å träna sen. Äntligen! :) Jag har inte tränat på hela sommaren. Fast såndära "hoppåskuttådans"-jympa är inte riktigt min stil. Jag har för dålig koordination. HAHAHA. Jävla ko. Jaag får ju äntligen gå på spinning igen iaf, har inte vart på det sen gymmet på sjukhuset stängdes. :( Ahja.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rille

Heeej, vad duktig du är. Avundsjuk. Jag har också sjukt tråkigt. Om jag vore diktator skulle det bara gå bra filmer hela söndagarna. Det skulle vara bra. p&k


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits