Spinning.

Idag har jag vart på Spinning, för första gången på hur länge som helst. Yeah, äntligen. Skönt var det. Svettigt som tusan. Haha. Kommer ha träningsvärk imorn, kan ja tro.. Lika bra det. :)

Nu hoppas, hoppas jag att min rapport blir godkänd. Men efter imorn så kommer den där långa vänta, väntan på svar. G eller U? Fast visserligen är inte ett U så hårt den här gången, eftersom vi får komplettera rapporten å slipper göra om hela.. Men ptjaa, klart det är skönast å få ett G moe än gång. :) Ahja, nog tjatat om det nu.

Maria har åkt till Eskilstuna, så jag är ensam här hemma nu. Carl kom förbi igår, väldigt fort, typ in på rummet å hämta post. Hej, hej då. Så nu är ja här, ensam i vår fyra igen. :P Var ensam mycket i våras, men nu ska ju Maria bo här helt, så mer sällskap blir det. Braa det.

Flamman på fredag! =) Yey, nästa fredag vill jag gåå på Flamman, de va ju hur länge sen som helst. Flamman är en braig å billig studentkrog i en källare. :) Hihi. Har nå inte vart där sen vår sittning i våras, eller ptja, kanske nån gång efter det. Minns inte. Så nuu hoppas jag på att massa tufft å trevligt folk kommer till mig å förfestar. =) Elin å Elin kommer nå i alla fall. Sen har jag visserligen bara sagt te Rickard å Nicklas, så jao. Förutom folket som redan befinner sig i Linköping då. Så, jao. Får se hur det blir.. :)

På lördag är det ju Draget meed, måste ses! :) Bra bakis-sysselsättning skulle jag tro. Fast, höörruu, jag kanske ska börja med den ena helgen innan jag tar den andra. :P Imorn är det fredag!!

Hopp å Skutt!

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits