Styrelsen.

Möte med AT-sektionens styrelse idag. Yey, känns skönt att jag inte har ordförande-posten längre. Men förra året som ordförande var lärorikt å spännande. Så klagar inte på det heller, men det var mycket att göra å hålla igång med. Vad ska jag nu göra med min "lediga" tid? *host, host* Challe, inse. Det finns inte mycket ledig tid detta år ändå. Okej, jag inser. Lika bra det. :P

Har inge schema varken på torsdag eller fredag nu å inte nästa vecka heller. Så fundrar på om jag ska åka till Katrineholmet nästa onsdag å stanna några dagar, blev ju en så snabb visit sist, å hann inte träffa alla jag ville. Meh, ne, jag vet inte. Får jag någe vettigt gjort då? Förutom att vara social då menar jag. Men visserligen så finns det ju ett fint bibliotek i K-holmen å där finns det kaffe med, så där kanske man kan spendera dagarna. Ah, tusan. Jag får see.. :P

Ahja, ansvar, ansvar, detta ständiga ansvar.. Å hur ska de bli med C-uppsatsen......................

(stress, ångest å oro för mindre..)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits