Styrka.

Tacos med sektionen ikväll. Det var trevligt. =)

Jahså, nu har det redan gått en vecka. Ursäkta..

Vi såg just en dokumentär på TV om en liten flicka vid namn Charlotte (vackert :P). Hon drabbades av hjärnhinneinflammtion när hon var en baby å blev tvungen att amputera både armar och ben. Men vilken styrka sen, både hon och föräldrarna kämpade någe så oerhört för henne. Hon fick leka å träna å blev så himla duktig. Vilken motivation och styrka. Aktivitet å arbetsterapi, jag har nå allt valt ett bra yrke minsann. *nöjd*

Trots att det är riktigt jobbigt just nu.. Men det är skönt när man gör klart minsta lilla grej å får bocka av på listan å fortsätta med nästa punkt. =) Yeah, tiden är knapp, men ändå..

Haha, jag kunde inte hålla mig. ;P Tokigt. Men som sagt (av Maria), jag blev väl inte gladare för det?

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits