Tack-fest.

Man kanske inte ska skriva när man är full, men ändå..

Går man på en fest där man inte betalar för nån dricka lr nånting så blir man skapligt full, ojoj. Fast det går visst rätt bra å skriva ändå vad de verkar som..

Hahaaa.

Kär jag blev. Lalaaalaala. Var, är, blir.. Skit samma.

Tack iaf till Erik, som ibland finner de rätta orden, lr meningarna.. Vem vet..

"Alltså, Challe, jag förstår att det är svårt att förstå sig på dig.." (det förstår jag med, jag har själv inte förstått, efter alla år med mig själv.. HAHAHA)

"Men, du träffar verkligen killar som är elaka mot dig, de har de fan inte rätt till.., det är synd.."
Snäll han är då.

Inte för att jag ser mig själv som perfekt, snarare tvärtom.. Men förstår sig folk inte på mig, det är en sak. Men grejen är, vill man inte förstå, så kommer man inte förstå.. Har aldrig begärt det heller..

Nu ska jag inte bli sentimental, för det är inte det de handlar om.. Utan, ne.. Nu ska ja nå fylle-sova.

ZZZzzzZZZZZzzzzzZZZzzzZZZZZzz...

Å du! LAMMKÖTT! ;P

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits