Tillbaka.

Tillbaka i Linköping igen. Å allt blir som det brukar vara. Fast så är det ju inte heller.. För det finns inte en enda dag som är den andra lik. Det är nog bland det bästa med studentlivet, må jag säga..

Det blir aldrig som man har tänkt sig, bara å inse.

En ros har taggarna utåt. Men det behöver väl inte du ha? Du är inte min ros.

Kollade lite på bilder från i somras, eller egentligen letade jag bara efter en bild, men vart ju tvungen å bläddra igenom lite. Vilken lycka, vilken sommar egentligen! Härligt. Synd att det är som det är nu. Men snart blir det sommar igen, å nya äventyr.

Tänkte förut i fall jag ångrade det? Inte sommaren, såklart. Men en del av den. Mja, men jag vet inte. Det var bra då, härligt, nytt å spännande. Men visste jag att det skulle bli som det är nu, så var det inte värt det. Antar jag.. Eller, jo. Ne, jag vet inte. Det spelar ingen roll, saker som har hänt har hänt å det är inge å göra åt. Laaaalaaalaa...

Sova snart kanske? Tidigt.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits