Träning.

Maria å jag åkte till Friskis å Svettis å tränade ett pass idag. Det var sköönt. Äntligen! Så nu har ja liksom köpt ett träningskort för 1000 kr. Vilket innebär att jag MÅSTE träna. Å vill, visserligen. Yo, yo. :P

Pratade i telefon me Elin ett tag just. Deet var bra. Länge sen juh. Hon kommer nå till Link helgen den 15-17, asabra. Då måste vi dra ihop någe tufft. :) Vilket visserligen innebär att det tar ännu en vecka innan jag kommer till Katrineholm igen. Meen där har jag ju visserligen vart flera månader i rad nu. :P

Fast jag saknar det. Alla människor som jag äntligen hade tid att ge. Hinna träffa alla lite sådära å göra massa roliga saker. ÄVENTYR!

Va många - visserligen, det blev. HAHAAHA. :P

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits