Trött.

Jag är fruktansvärt trött. Förstår inte. Eller jo, det gör jag. Först valvaka som höll mig upp igår, sen annat åså vann alliansen åså bla bla.. La mig föör sent å när jag väl lagt mig gick ju såklart inte att somna. Som nästan varje kväll. Vad är felet? Ge mig piller eller låt mig sluta tänka så jävla mycket.

Jag vill inte vara så trött så att det gör ont i ögonen å att jag inte ens orkar vara vaken på en föreläsning. Tusan, va pinsamt men jag höll ju på å somna flera gånger på föreläsningen som var nyss. :/ Pallade inte ens å vara kvar så åkte därifrån en timme tidigare. Å här sitter jag nu. Med hur mycket som helst som bör ta tags i, men var ska jag börja?

Vill inte lägga mig å sova, även om jag borde. Tusan va energi det här tar. Jag ska gå å köra ett rejält spinning-pass senare å ta ut mig som fan, så kanske, kanske jag kan få somna ikväll..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits