Ujuj.

Hård-körning på träningen idag. Spinning. Ujuj.. Skönt som tusan. Men jag hade hoppats på å bli hur trött som helst så jag kan stupa ner i säng snart.. Men, ah. Pulsen har ju gått ner nu i alla fall. För tusan va hög den var. Sköönt. Yeahs, så äre.

Imorn måste jag packa lite granna. Hel dag i skolan på onsdag å sen åker jag till Katrineholm i några dagar. Har en hel del massa å göra, men jag ska nå försöka vara lite social med.

Kom å tänka på att jag ska åka utan den där känslan som jag har haft varje gång jag har åkt dit sen i slutet av förra året.. Men nu är den borta? Fast det har förändrats så oerhört mycket (helt å hållet) under sommaren, men det var ju ändå en känsla av samma karaktär? Nu ska den inte finnas längre.
Men den finns nog..
Bra eller dåligt?

Imorn är det Statistik-föreläsning igen. Kan inte bara någon vara så snäll å hjälpa mig att förstå de där? Jag vill ju så gärna, gärna förstå. Så länge föreläsaren pratar så är jag med, men sen ska jag tänka själv. Det är någe som liknar matematiskt å logiskt tänkande. Jag är nå inte logisk som person.
Känner jag nån som förstår? Hjälp mig.

Ett etiskt dilemma från en tidigare praktik ska jag komma på tills imorn bitti med. Som ska bearbetas å analyseras till vår etiska konferens.. Usch, kommer inte på någe. Men, yeahs! Någe å tänka på i natt? ÅH. Det är ju så bra att jag sover så jävla bra. Va tusan är problemet? Orka. Eller, när ja väl sover så.. Men de där me å somna, det är ju det..

Fullt upp den här terminen verkar det som. Vet inte var man ska börja.. Men det är väl bara å köra, antar jag..

Ahja, jag skulle vilja gå å se Thomas Di Leva. Nån som vill följa med? Ååh, jag vore värd det. Så himla kul det skulle vara. Thomas! 12 oktober i Linköping. Jag erbjuder sovplats till alla som ä på idén! =) Fööölj med, föölj med! *tjatar å härjar*

Ahja, det här blev alldeles för osammanhängande.. Nu ska ja dona med annat..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Rickard

Jag vill gärna se dileva!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits