Valvaka.

Ikväll blir det valvaka. Får se hur länge jag orkar, men ett tag ska ja nå klara. Fast ja kommer va så tusans nervös så ja kommer nå inte våga gå å lägga mig ändå. :P Hehe.

Ångest från i fredags, kan det komma nu? Två dagar senare. Men jag liksom insåg att vissa saker är onödiga fast man vill å tycker det är roligt just då. Eh, va tusan. Orka ha ångest, hänt har ju hänt. Å det betydde ju liksom inte direkt någonting. Ptjee. Impuls? Eller, planering? HAHA.

På torsdag ska jag på kalas. Hihi. Brorsans son fyller 6 år å han ska firas! Egentligen inte förrän om två veckor, men då kunde ja inte komma till Katrineholmet. Så de får bli tidigare istället. Bättre nån gång än ingen gång. :) Barnkalas är aldrig fel. ;P Hehe.

Jag har dåligt med pengar, redan! Åh. Orka. :/

Förresten så vill jag ha Thomas Dilevas nya skiva, den borde jag vara värd. Viiiill ha, viill ha! :)
Jag å Thomas är ju liksom rätt tajta, eftersom vi åkte i samma lilla plan över till Gotland i somras. Åså fikade vi ju liksom nästan ihop. Eller ja. Nära. :) Å Thomas är på min TV nu (bingolotto), hehe. Måste ju va på nu när jag såg att han var med. :) "alla vägar är möjliga"  


                                                                        


Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Gauteline

Great site. Good info


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits