Vänta.

..nu sitter jag mest å väntar på att ta mig ner till tåget å åka tillbaka till Linköping. Några dagar går ju väldigt fort.


Igår vart de ett redigt festande, först hos Cissi, sen bar det av till Statt. Det var riktigt kul faktiskt. Men den där drickan som ja drack därinne kanske inte var nödvändig, men, men.. Jag insåg i alla fall att typ alla känner alla i Katrineholm. Men det är ju ganska gemytligt det också. Världens kärleksförklaring fick jag med. Haha. Men den var väl inte riktigt besvarad må jag säga. :) Tåls att tänka på.


Jag har ont över annat, som jag väl måste ta tag i. Har jag insett, visserligen för väldigt, väldigt länge sen. Men det är väl bara å rota upp allting å ta tag i det. Så jag nånsin kan lämna det å.. Ja..


Kul å träffa folk ur gamla gänget igår! :) De är inte ofta..


Ahja. Ska väl fortsätta min väntan, orkar inte ta tag i någe läsandet heller..


Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Rasmusalbertine

Thanks for the info!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits