Värda.

Maria å jag är värda så himla mycket prylar. =) Får man ingen kärlek så ska man väl få prylar? =) Dessutom frisätts massa bra ämnen i hjärnan å kroppen när man shoppar så man blir lycklig å känner lust. :P HAHAHA. Två par skor var. Det var vi värda.

Sen var vi värda en lång promenad vid ån. Fint! Å efter det var vi värda goood mögelost på knäckis å lite godis till senare. ;P Sen är vi värda å ligga i soffan å glo på snyggt folk i Idol. Ja. Vi är ju värda så himla mycket ibland. Lalalala.

Dessutom var jag värd att ge mina naglar lite tid å en lite manikyr å målning. Sköönt! Fast de kanske blir förstörda imorn, för då har jag Skapande verksamhet i skolan, vad nu det ska innebära. Måla å dona. Helst ingen lera som förstör mina naglar. ;P Höhö. Jorå, men de ä ju rätt skoj det med, kladd, kladd. :P

Vad ska göras i helgen då? Ptja, får se va det blir. Vad jag känner för å vem som vill göra någe tufft..

Idag fick jag mitt nya minnekort till min kamera! Yeahs! Äntligen ska det fotas igen. :) Måste lära mig kameran med.. Har inte direkt gjort det än.. Men zoom finns det! =) Fooota, foota..

Vem vill ha kräftskiva me mig? Jag ska få kräftor av far min. =)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Tommysilje

Very nice site. Well laid out.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits