Framtid.

Framtid är ett stort ord. Det är långt bort, men ändå nära.

Jag har sökt jobb, 3 i Eskilstuna, 1 i Katrineholm. Hoppas mer på vissa än andra, men bäst å inte säga någe. :O
Framtiden får utvisa hur det går. Hehe.

Jag har fått helhelgsbiljett till SOF. :) Jippi! Tack vara Micke, som köade hela natten. Tack, tack. Okej, jag har sagt tack typ massa gånger. Men han kommer få höra det igen. :) Missade ju Sof sist det var i Linköping å de va inge kul att sitta hemma när alla andra var ute å festande å ståjade.. :) Nu är jag med. Å det var för sista chansen som en redig student. Lite ledsamt att allting är för sista gången som student.

På fredag är vår sista sektionssittning, som student. Hmm. Blandande känslor. Sittningen kommer i alla fall bli hur kul som helst!

Å förresten, den 8 juni firar jag min examen. Säg till om du vill fira! :) Hoppas att många jag känner vill vara med! Blir så mycket bättre då. :)

Nu har jag uppdaterat lite, lite. Har hänt en hel del massa annat också, men det får jag fylla på med nån annan gång. För nu ska jag ner till tvättstugan. KUL! :P

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits