Kod.

Ursäkta. Svårt att säga som det är?
Varför prata i koder?

Antingen vill man väl berätta eller inte..

Då kan jag inte heller bry mig. (fast jag vill)

Nu skriver jag med i koder. Däh. Haha. Det är väl lika bra..

-----> Över till verkligheten.

Träffade vår handledare till C-uppsatsen idag. Vi ska "bara" ändra å dona i heeela resultatet å diskussionen. Haha! Det hon sa skulle ta två dagar fixade vi på två timmar.
Författaren ställer sig frågande till om detta är av positiv eller negativ karaktär.
Höhö!

Jag tror det blir bra, bra, bra! Snart så, snart. =)
Heja oss! Ge oss lite glöd! (ja, vi grillar på fredag, tills dess får vi själva glöda vidare.. :P)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Taylormayde

Interesting.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits