Larm.

Idag skulle Petra å jag vara duktiga å jobba lite extra med C-uppsatsen. På en söndag.
Klockan ringde å jag gick upp å åkte till skolan. Konstigt, men precis samma tid kom vi! Timeing.
Vi tog nyckelkortet å gick igenom dörr ett, åså dörr två.. "ppiiippipiiipippippippippiiiiipiiippiijjjiihhjjjppiiip".
Larmet gick! Ujuj.
Vi hann på några sekunder fråga oss vad vi skulle göra å svara å snabbt var vi ute igen. Haha. Rätt hemskt. Kändes nästan lite brottsligt, fast det var de ju inte. Inte ett dugg. Underligt, man ska ju kunna vara i skolan på helgerna å plugga. Men, men. Vi ringde bevakningstjänst å donade, det var ju snällt i alla fall. Men de kunde inte göra något, så vi gick hem till Petra å var effektiva i några timmar. Grupperingarna av intervjuerna är fixade för första gången. :P Såja, jag tror att det blir en bra uppsats! Eller jag vet. Men än är det många timmars slit kvar.

Sen har jag tränat å duschat å kollat på TV, nu är jag trött.

Helgen har varit kanon! Istället för den planerade lugna TV-kvällen framför Lets Dance i fredags så blev det lite fest å Flamman. Helt nice. :) Roooligt var det, trots köttmarknaden. Lägg ner. Impuls-fester är de bästa festerna. :)

Nu ska jag nog ladda upp lite bilder i bilddagboken, innan de blir sova.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Ulrika Henriksson

Japp!

Postat av: Rille

Impulsiv-fester är alltid de bästa :)

2007-04-10 @ 10:24:38
URL: http://rillan.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits