Gudbarn. <3

Mycket har hänt på några dagar.

I fredags åkte ja me Anna, Anders å tjejerna till Eskilstuna för att bada i badhus. Det var roooligt! Tjejerna tycker de va skoj å de lyste glädje i deras ögon å de små kropparna sprattlade så roligt i vattnet. Rara. Efterråt var de helt slut å somnade så fort vi satte dem i bilen igen. Åh, tänk att så lite kan sprida så mycket lycka. Ett bad. <3

Lördagen kom å jag träffade dem alla igen, för då var det dags för Wilma å Julias dop. <3 Det gick bra, Wilma var ledsen ett tag å Julia blev lite rädd när hon fick vattnet på huvudet. Men de va så duktiga. Å de gick bra för mig å läsa dikten med. Lite nervöst, men ja. Börjar ju bli van att hålla tal i kyrkan nu. Först examen åså nu.
Tänk att jag fått äran att vara fadder/gudmor åt de små tjejerna. <3

På kvällen var det ytterligare firande, för Cissi fyllde år i fredags, så vi firade hemma hos henne åså på Statt. Det var skoj, fast vi blev lite sura ett tag. :P Haha. De var ju mest komiskt.
Å de slutade ju inte direkt som planerat, men desto bättre. ;)
Tror jag..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Nicolasstina

Really enjoy your website. Thank You.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits