Jobb.

Första dagen på jobbet idag. Kändes som att det inte va länge sen jag var där. Men det var det. Ett år.
Jag trivs så bra, :). Men jag vill ju jobba som arbetsterapeut. Skrev just ut en ansökan till ännu ett jobb. Bara å vänta..

Idag skulle jag ha tränat, men solen lyste så mycket så det blev att åka ut till sommarstugan med mamma å mormor. Å de blev en del träning där me, gräsklippning, fixa till buskar, kratta massa gräs å tvätta bilen. Heh, så de får duga. Kom på att jag borde ha sovit kvar där ute, är ju ändå ledig imorn. Men ptja, de ä väl inte så mysigt å sova själv kanske..

Läste massa gamla dagboksinlägg som jag skrivit på lunar i går, på den tiden då jag skrev bra. Små tankar, funderingar å grejs. Hur fick jag till det? De lät så bra.. Hmm..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits