Semester.

Nu har jag haft semester i några veckor. Har varit skönt. Men på måndag börjar jag jobba, mitt vanliga sommarjobb, som undersköterska. Ett helbra jobb, men jag är ju arbetsterapeut nu. Vill ha ett riktigt jobb snart..
Å ett eget hem.. De kommer väl snart..

Igår var jag me Anna å Anders å hans far å assistent å tvillingarna till Norrköping. Vi började med en omgång auqagolf, vilket var riktigt skoj. (även fast jag inte är den bästa golfspelaren). Det hela gick ut på att man stod på en brygga å slog ut bollar mot vattnet å där fanns de massa små öar med basketkorgar på å om man träffade vann man olika saker.. Omöjligt tänkte å sa jag. Men icke. Vem vare som vann? Jomenvisst, jag själv. I egen hög person. Jag vann en gratis omgång laserdome i Norrköping, för en person. Hmmpf. Men, men. Det ger ju i alla fall ett ypperligt tillfälle att dra ihop ett gäng å köra laserdome i höst. Så äru sugen, säg till! :)

Men där var de inte slut med golfandet efter lite mat så for vi vidare mot minigolfbanan å körde en runda där. Anna vann stort. Å de ä som jag säger - vi kvinnfolk måste va de bästa av folket. :P Haha.

Det är nu jag borde skriva om alla upplevelser i Kina, men det är så svårt att skriva ner i ord. Med mina ord kommer det aldrig framstå som det verkligen var. Det måste upplevas. Å jag vill uppleva det igen. Så äre nån som vill resa runt me mig så säg till..! :)

Jo, se där. Fick jag in två kontaktannonser i ett blogginlägg. Inte illa. :P

Kom till Statt på lördag! <3

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits