Stockholm.

Nu har det gått ett tag sen jag skrev igen. Så var slutade jag sist? Ahja.

Vad finns det för spännande å berätta? Igår var jag, Anna, ungarna, hennes svärföräldrar å min svåger i Stockholm över dagen. Det var skoj å få komma iväg ett tag. Bra när syrran jobbade, fick vi åka tåg med henne, som visserligen gav en viss omväg, men det var trevligt ändå.

Snacka om att man får uppmärksamhet när man går runt med en unge, extra mycket när det är två som är lika. Haha. Jag hade en av dem i bärsele å tjena va många tanter som kommer fram å babblar. Värsta babytricket, såsom hundtricket. De är ju så. Hundar som bebisar, det lockar bara fram tanter å barn. Med vad ska man locka fram grabbarna? :P Haha.

Kom just hem från jobbet å snart ska jag nog lägga mig å läsa. Hallå, vilket befrielse det är nu när jag utan dåligt samvete kan läsa romaner å pocket. Helt skönt. Behöver inte tänka på kurslitteratur. Blir nästan lite stressad över alla pocket som jag vill ta mig igenom. :P

Ahja. Kommentera någe kul å inspirationsrikt.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits