Fixardag.

Idag har jag fixat massa saker. Delegering på jobbet, arbetsförmedlingen, ringt lite samtal, bla bla. Viktiga grejer.
Åså har jag också hunnit vara en hel del massa social. Jag vill kunna vara med social å göra mer roliga grejer. Rå hit med tid å pengar. :P Hälsade på mormor på sjukhuset, moster på jobbet å Anna å hennes bebisar. Gull, gull. Nyp i kinden på de små tjejerna! =)

Imorn äre midsommar. Hmm? Vad är det egentligen? En överskattat suparhelg. Däh. Vi ska på kryssning. Jag, mamma, syster, Elin å hennes mamma. Det kommer bli tufft å roooligt. :) Varför sitta i en sommarstuga å grilla? :P Det gör ju alla andra. (haha, försöker vara olik..)

Det var länge sen ja blogga, så de tar nå ett tag innan ja kommer in i mina riktiga skrivaranda. Haha. (om den nu finns..)

Strålande betyg! (kvinnan på arbetsförmedlingen) Ptja, rå hit ett jobb då! Höhö.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits