Ännu en lista. :P

Bloggen. Hej. :P

Jag känner att jag egentligen har massor att skriva, men ptja, känner inte riktigt nån ork till att formulera en massa ord. Så ännu en lista som jag hittade i bloggläsandet, här kommer min:


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
..måste man angripa stora kostnadsposter - å andra sidan vill man värna om.. (Hälsoekonomi, haha!)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Bokhyllan.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Massa strunt, finns inge bra nu. :/

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.13 (rätt: 17.08)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n, ungar som härjra på gården och sambon som pratar i telefonen.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Förut idag, var på promenad i den dåvarande solen. :)
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bland bloggar å på Msn.

8. Vad har du på dig?
Halvlånga byxor å T-shirt å glasögon å en sjal i håret.. (bakis-snygg)

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Ja, det gjorde jag. Men, vad?

10. När skrattade du senast?
För ett tag sen, åt mig själv, för att jag ä lite trög ibland. HAHA!

Jaaha, sådäraja, då var den listan ifylld..
Snart ska vi äta å kolla på seriestart av vårt favvo-program - SJUNDE HIMLEN. Haha! Famijelyckan. <3

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits