Lista!

Ja, du är det dags igen! Länge sen en lista, länge sen en blogg. Så jag fixar. (har tråkigt också)

Lånad, eller snodd lista från Rickard, häär ä min:

Tre namn som du har:
1. Charlotte
2. Johanna
3. Maria


Tre namn som du har använt på internet:

1. ChallizzZ
2. challe
3. Charlotten


Tre saker du har gjort den senaste halvtimmen:

1. Kollat på TV
2. Pratat om fest på Msn
3. Pratat med sambos


Tre saker du gillar med dig själv:

1. Engagerad
2. Målinriktad
3. Ärlig


Tre städer som du har viss härkomst från:

1. Katrineholm
2. Valla?
3. Enköping


Tre saker som du är rädd för:

1. Att mina nära inte mår bra
2. Att jag inte ska få ett bra jobb (snart)
3. Att jag inte ska få göra allt jag vill :)


Tre saker som du har på dig precis nu:

1. Mjukisbrallor
2. Raggsockor
3. Tröja


Tre viktiga saker som du äger:

1. Min mobiltelefon (och numrena i den)
2. Min dator
3. Glasögon å linser är väl bra? :P


Tre av dina favoritband:

1. Thomas Dileva (person :P)
2. The Ark
3. Gyllene Tider (haha, nostalgi)


Tre saker som gör dig glad:

1. Uppskattning
2. Hälsa
3. Familj och vänner, (är de saker? :))


Tre av dina favoritlåtar just nu:

1. Ne?
2. Ni vet väl?
3. Att ja inte är bra på sånt?


Tre nya saker som du vill prova inom ett år:

1. Jobba som arbetsterapeut
2. Bli kär
3. Bo heeelt själv


Tre saker du ångrar:

1. Att jag inte har vunnit några miljoner (är det mitt fel?)
2. Att jag inte tog chansen..
3. Att jag inte har sparat mer pengar..


Två sanningar och en lögn: (Vad som är vad får ni gissa själva?)

1. Jag tar snart examen, fira!!
2. Jag har haft typ 7 sambos på 3 år. :P
3. Jag är kär.


Tre saker på utsidan som du tänder på i det motsatta könet:

1. Händer
2. Utstrålning
3. Ögon


Tre saker på insidan som du tänder på i det motsatta könet:

1. Ärlighet
2. Humor på lagom nivå
3. Engagemang


Tre saker som du inte kan göra:

1. Sluka eld
2. Gräva me grävmaskin
3. Jonglera med 5 bollar samtidigt


Tre saker som du gillar att göra på fritiden:

1. Umgås med bra folk
2. Träna
3. Festa å härja!

Tre saker som du vill bli:

1. Lycklig
2. Lagom rik
3. Uppskattad


Tre ställen som du vill besöka:

1. Kina (ska!)
2. Sydamerika (ska med Sara! =))
3. Charter, massa slö charter på varma ställen. :P Haha.

Såja, då var den avklarad.

Vadå saker man vill? Ingenting är omöjligt, vah? Man kan lära sig det mesta, bara viljan och motivationen finns där! =)

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits