Lösenord.

Jag har inte kunnat komma in på bloggen på flera dagar.. Underligt..
De stod att jag hade fel lösenord, helt underligt.
Ahja, fick i alla fall ett nytt skickat till mig å nu är jag här igen!

Jag mår bra! Ja. Det är himla skönt.
Samtidigt är jag lite orolig för hur det ska bli i höst. Var ska jag bo? Var ska jag jobba? Hur ska allt vara? Oron blandas med spänning och utmaning, för tänk - jag kan göra nästan vad jag vill.. (så länge de inte kostar en massa pengar, jag har ju ett studielån att tänka på.. haha..)

Jag ska försöka låta spänningen ta över!

Imorn ska jag göra en finmotorisk bedömning själv! Ujuj. Det ska nå gå bra! :) Spännande juh!

Jag saknar dig! Fatta!

Nu ska ja ta soffan..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rille

Nämenhej Challe.. Var är listan då? Ja det var fan inte igår, hur lever livet?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits