Våren.

Har inte haft nån skrivkänsla för bloggen på länge. :/ Å när jag väl fick det häromdagen så gick det inte att logga in. Men nu är jag här.

Den här veckan har det blivit en del skrivande, Petra å jag är i gång med C-uppsatsen. Yeah, yeah. Det går bra, än så länge. :P Å det ska det fortsätta att göra med för den delen. :) Jag kan nog inte förstå lättnaden som vi kommer känna när den sista punkten är satt i den där uppsatsen. Ujuj. <3

Så några veckor framöver kommer mina dagar se ut: gå upp - fixa - cykla ner till skolan - analysera å skriva (ett antal timmar) - hem - träna/promenad - sova.. Kort å gott. Men nu när våren är här så blir det till att utnyttja så många kvällstimmar som möjligt i solen. Dags å börja grilla å besöka Bosse snart, må jag tro.
Kanske redan till helgen? :P

Förra helgen var jag i Katrineholm, en mycket givande helg på alla dess sätt. En del planerad, en del oplanerad. Allt lika bra. Jag längtar tillbaka. Helt otroligt, trodde aldrig att jag skulle längta så här mycket. Hoppas det håller i sig. Hehe. Kanske är våren.

Å våren ger min känslor. Känslorna tillbaka? Det kanske var meningen att det skulle vara du å jag i alla fall?
Då. Från början. Men nu?

Bladder, det blir inget sammanhang i den här texten inte. Hmm.
Men nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits