Förklaring.

I lördags skulle vi styra ihop en fest och jag försökte få massa svar från Emil om hur/när/var festen skulle infalla.
Jag fick världens bästa förklaring.
Jag skrattade så jag grät.
Jag funderar dock fortfarande på vad förklaringen gav för svar.

€mil (ninjamannen) säger:Okej, jag ka försöka rimma ihop en förklaring.
Det är såhär, det här är mitt problem, jag har varken tid, eller eksem. jag gillar inte när saker tar tid, det är som att beskriva ordet "lid".jag vill börja dricka nu, annars kan jag likagärna köra kung-fu. om vi ska till martin eller ej, det är en helt annan grej. inget är bestämt, men det blir det 4:e advent.

Emils humor å rim å plötsliga kommentarer är bland det bästa jag vet.
Låt det aldrig ta slut!
HAHA.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Sara

haha! det va kul! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits