Mallorca - Sverige.

Då hade redan en vecka förflutit.

Hur fort gick det då?

En vecka i värmen på Mallorca.

Där skulle jag kunna trivas ännu längre. Jag som alltid önskat att få sola topless och i string. Där fick man. Och det passade ju min smäcka kropp alldeles utmärkt. (haha)
Synd bara att solbrännan bleks direkt när man sätter sig på flyget norrut igen.
Nu börjar nedräkningen till nästa resa - Thailand, februari 2009.

Skivan (se tidigare inlägg) - gick visst för hela 730 krons. Måste ha varit ett äkta Winnerbäck-fan som köpte den. Bra. En ny dyr tapetrulle. Jag räknar allt jag köper i tapetrullar och målarfärg nu. Tack för försäljningen Sara min rara! <3

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Skönt att ha dig hemma igen!! =)

Postat av: Sara

730 SPÄNN ELLER! LÄTT. VÄRT! TAPETER <3 INVESTERA! RENOVERA! LÄTT!

2008-08-31 @ 12:58:44
URL: http://saraspalats.blogg.se/
Postat av: Simon

Intressant... vet hur det är när man har byggt upp en fin bränna utomlands, innan man har stigit av planet så är brännan borta igen ;). Här får man inte sola topless :S

2008-09-16 @ 22:11:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits