Julglädje.

Det har varit mycket julglädje idag.
Skumtomtar.

"Min" sjukgymnast och jag fick varsin julklapp av en patient.
"Vi hade ju kämpat så bra den senaste veckan med henne".
Vi tycker dock att det är hon som har kämpat, vilken glöd.
I såna ögonblick älskar jag mitt jobb, när patienterna är tacksamma och det går framåt i deras liv. Att följa människor framåt är bland det bästa man kan göra, oavsett var man är i världen.

Ännu ett julkort låg innanför dörren när jag kom hem idag. <3

Vi har firat jul hos far ikväll. Vår tradionella "lilla julafton".
Glädje att se barn och deras lycka när julklapparna skulle öppnas.
Leka kull.

Idag har jag även mottagit (=betalat) min egen julklapp till mig själv - Två veckors resa till Thailand.
Två nya bikinis har anlänt.

Julglädje, lycka.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits