Kök.

Jag funderar på att investera i ett kök imorgon.

I alla fall nya luckor och lådor.

Men det kanske blir lite dyrt.

Men som jag sagt förut - pengar har aldrig varit något problem.

Med viss ironi, jag behöver ett nytt kök.

Perspektiv - det finns människor som kokar soppa över en eld.

Ahja, ett nytt kök skulle i alla fall blir redigt snyggt.


Idag börjar min lägenhet lite mer se ut som ett hem. Har ställt en del möbler på mer rätt plats. Satt upp gardiner i sovrummet och Tage har fått sin bur på sitt bord. Dock dock dock - prylarna till min gardiner är borta sen flytten! Jag blir galen! Jag har vänt upp och ner på allt härinne, letat i kartongerna i förråden, leta leta. Fortfarande är de spårlöst borta. Jag fattar inte. Så om någon ser stålprylarna till panellängderna å prylarna som man sätter längst ut på gardinstängerna så säg till. De är mina!

Dagens I-landsproblem.

Årets julkalender verkar ju sådär..
Tacka vet jag Sunes jul.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Ja, visst var det dåligt?! Jag ville verkligen få reda på vad som finns i maten som vi stoppar i oss. Vissa saker är säkert rent gift för kroppen.



Nu får jag ta och komma och hälsa på dig, nu när du börjat fått ordning. =)



Postat av: Petra

Japp, jag håller med dig! Sunes Jul är det bästa!



KRAM

2008-12-09 @ 21:15:10
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits