Kossor.

Justja.
Idag har August fått två små kossor.
Det stod på julkortet att han gillar kossor.
Förresten, han kanske kan få en hel bondgård.
Pärlplattorna är tyvärr lite ömtåliga. Så inte bästa leksaken. Dessutom är det ju små pärlor.
Tänk om han blir ledsen om han inte får leka med dem?
Fast, det är ju lätt å göra nya. Så lite krasch gör ju inget.
Barn ska få vara barn.



Jag får leta efter lite inspiration till lite fler delar av bondgården.

Haha.

Om någon råkar nämna att den är intresserad av mina pärlplattor så blir den överröst med plattor sen.

Krakar. Min hobby.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Vilka konstverk du åstadkommer! Duktig tjej!



Jo, jag vet att jag är snyggast, det är ju mitt mål i livet lixsom.. Haha!

Postat av: Anonym

Haha, och jag som nyss gick och tänkte på att han kanske skulle önska sig en hel bondgård. Sen läste jag ditt inlägg. Kan ju avslöja att Augusts mamma råkade halshugga en av kossorna, så nu ska den limmas lite... August däremot har inte haft sönder någon pärlfigur än.

2008-12-17 @ 17:33:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits