Lördagskväll.

Lördag. Kväll.
Citat från moster "jag förstår varför du lever ensam".
Detta citat efter att hon har skådad mitt nyaste projekt - pärlplattebyggandet.
Vad hon menar kan funderas över.
Skulle inte en redig man uppskatta min otroligt kreativa förmåga?

Vidare.


Alla som känner Mario vet att han är super, han kan ibland flyga med en svans och ibland förvandlas till en simmande groda, skåda:  



Här är August (http://nissetroll.blogspot.com/ ) nyaste traktor:

Aldrig har väl lille grabben haft en pärlplattetraktor i sin ägo, aldrig förr.


Kommentarer:
Postat av: Marie

Åh shit vad fin, jag gråter nästan så rörd blir jag! Vaddå "jag fattar varför du lever ensam"?? Jag skulle tycka att det var skitcoolt att leva tillsammans med någon som gjorde jättefräna pärlplattor. Så det så!

Kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits