Pensionär?

Det är återigen lördagskväll.
Den här lördagskvällen spenderas med:

 Lack och läder.

(Ne, ljus, men ändå.)


Pyssel - egna juletiketter till mina julklappar.
 

Vad har hänt? När jag ska spendera en lördag med lite trevligt folk och nån trevlig tillställning?
När ska jag orka ta tag i att hitta på något skoj och bjuda in folk till det. För det regnar ju inte direkt inbjudningar till tillställningar nu. Ibland känner jag mig ensam, ibland är det skönt, ibland är det trist.
Vet inte riktigt nu..

Kanske ska sätta in lite pengar på bingon å spela lite?
Hur gammal är jag? Hur lång tid är det kvar till pension?
Bara 42 år..... Kvar till pension alltså.

Verkar som om jag förbereder mig redigt i tid.

Men jag är ju sån - person i tid.

Nu ska jag nog kolla lite på Dansbandskampen, för det ska väl vara mitt favoritprogram?


Kommentarer:
Postat av: Marie

Jag tycker att du är helfrän, haha!!

Kram

2008-12-13 @ 21:57:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits