Bokat.

Förra veckan bokade vi London. Jag, Kart å Sara. <3
I maj åker vi! Det ska bli roooligt! Jag längtar redan!

Små resor är också bra. I helgen har jag varit i Västerrås. Shoppat å druckit vin mest. Mysigt å lugnt.
Mycket bra shopping till mig med. :) Klänning, massa skor, kappa åså en del Ikea-grejer till mitt lilla hem. :)

När ja kom hem i söndags kväll fick jag ett trevligt sms också, en inbjudan till ett hus vid havet, utanför Nyköping, första helgen i februari. :) Å det kan man ju inte tacka nej till, hoppas det blir av.

Åså blire Stockholm en helg i slutet av februari.

Så? Nu kanske min reselängtan kan bli litelitelite stillad.

Dags å boka semester med! Vem vill med? :P

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits