Resa.

Längtar efter att resa!

Vaknande imorse, gick upp. Å efter ett tag kollade jag ut genom mitt köksfönster. Oj! Där var det vitt, ett vitt moln svepte förbi. Svisch. Va mycket snö! Ljust och mysigt. Men samtidigt framkallade det nån slags längtan.
Längtan efter att få komma bort, resa en bit.

Kollade lite sista-minuten-resor på stans resebyrårer när jag gick hem från dagens 1-års-kalas.
Varför? Jobbar ju å har ingen som har möjlighet att följa med direkt. Men lite längtan får man väl ändå ha.

I vilket fall. När jag kom hem började Sara (den bästa planererskan) att leta flyg å hotell till vår planerade London-resa i vår. Såja. Nu är vi igång. I alla fall en resa att se fram emot!
Vi tre. Sara, Karin å jag. Vi tre i London.
Härligt!

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits