Helger.

Nu när semestern är över så får man se till att utnyttja de lediga helgerna väl!
Å det har jag gjort.
Förra helgen blev det sommarstugan redan på fredagen, å där bodde vi på ön, mitt i sjön, ända till söndagen.
Det var underbart härligt å varmt!
Minst 30 grader i skuggan, 27 grader i vattnet.
Det blev sol, bad, grillning, öl, spel, massa snack å häng.
Ge mig fler såna helger med roligaste folket! :)

Nu i helgen blir det Putte i parken i Karlskoga.
Massa bra artister, Sara, öl och nytt folk.
Ska bli grymt!

Jag tänker varje dag, hur kan (snart) ett år gå så fort?
Jag tänker och undrar, hur skulle året ha sett ut med dig här?
Jag tänker på vem du skulle ha blivit?
Jag tänker på vem jag skulle ha varit?
Frågor som aldrig får svar.
Andreas, du är i mina tankar.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Tormodkristiane

Great site! Lots of useful information!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits