Beröm.

"Du ska veta att det är många som berömmer dig. Fast de kanske inte säger det till dig."

Eh, ne. Det är ju konstigt.
Om man tycker nåt bra om en person så borde man väl säga det.
Säga det till den personen och inte till någon annan.
Vad konstigt. Jag borde bli bättre på det jag med.
Säga till människor va bra de är eller söta eller hjälpsamma eller vad som är positivt helt enkelt.
Jag har faktiskt blivit bättre på det, att uppskatta det och dem jag har.
För lite mer än ett år sen.
Av olika anledningar.
Främst av en. Du ser mig från himlen, och jag saknar dig. Vill fortfarande att det ska vara en hemsk mardröm. Du var så mycket som jag aldrig hann säga, men du visste nog ändå.
Ännu bättre ska jag bli - 3 komplimanger om dagen.
Vi börjar där - alla! MINST 3!
(kanske är för lite? får se..)

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Jag håller med dig om det där "hon är så duktig-grejen", varför inte säga det till personen det berör? Jag fattar inte, men gör ju en person glad när man säger så. Jag berömmer folk ofta, iaf dom som förtjänar det.



Saga saknar dig, hon hoppas att ni kommer att ses snart. =)

Postat av: josefin

som tur var hade jag mp3:n i öronen och skygglappar på så att jag slapp prata med människan. pust! Hur är allt med dig nu då? Fullt upp med renoveringen har jag läst :)

2008-11-20 @ 21:23:33
URL: http://bnoffan.blogg.se/
Postat av: Anonym

DUUU är bra o duktig raring som sliter o renoverar:)

2008-11-20 @ 21:45:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits