Golv.

Här ska läggas golv.
Högt och lågt.
Ne, bara lågt och platt.
Weey.


Hallens golv. Egentligen duger det, men ska golv ändå läggas så ja.. Dessutom passar det inte till nya tapeten och målningen, som ni får lite syn på här.

  
Hall till sovrum. Och ett trasigt, fläckigt, äckligt golv i sovrummet. Yey.

  
Och så till det snyggaste golvet jag nånsin skådat! Köksgolvet. Jag ska nog behålla det ändå. Eller ja, det finns ju under nya golvet om jag skulle sakna det. (inte)

Allt ska bli:


Nytt golv. Ek. Laminat. Yeahs. Nytt och fräscht.

Här ska läggas och klickas..


Kommentarer:
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

GodmorgoN! Vad ska du hitta på idag då?

Postat av: Alina

Nice blogg hördu! :)

2008-11-22 @ 10:28:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kommer bli kanon de där! Snyggt! =) Jobba på, själv så ska jag bara slappa.. ;-) Puss på dig tjej!

2008-11-22 @ 16:12:05
URL: http://onlyme.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits