Mario.

Sanna har fått sin present. Mario, förstoringssvamp och extra liv.
Jag vet ju att hon är galen i Mario Kart.
Super Mario är faktiskt en av mina idoler också, han är så tuff och stark.
Dessutom återuppstår han ju alltid när han dör, vilken förmåga.
Jag spelade Nintento 8-bitars och Super Mario 3 i onsdags hos kusinerna.
Yeahs, vad jag har längtat. Jag har längtat i 10 år efter Mario.
Om nån har ett 8-bitars till övers - ge mig ge mig ge mig!!!


Min kreativa förmåga är hög. Pärlplatta Super Mario. Med magnet, upp på kylen. (haha haha haha)
Förresten jag har lånat lite design av -  
http://parlplattor.blogspot.com/  

Jag har fått hjälp med borrning ikväll. Smacka upp gardinerna i vardagsrummet direkt. Hemtrevligt. <3
Och min julstjärna. Det är så fint. Tack Super Mario, nerå tack Super Nicklas!

Nu ska jag göra lite pärlplattor. Nån som önskar en? ;) HAHA. Stackars mina kompisar, alla kommer få en pärlplatta.
Va glada alla ska bli. Visst? Moget med pärlor va. Mja. Det är väldigt avkopplande och bra finmotorisk träning (jag är ju ändå arbetsterapeut, man ska väl leva som man lär..).


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Åhhh, jag blev så glad! Finaste presenten, gjord med kärlek! <3 Tusen tack!!

Postat av: Den bästa kollegan

Jag har ett 8-bitars! Bästa konsolen!

pelle blev alldeles eld o lågor över pärlplattorna, han vill oxå ha!

2008-11-29 @ 17:04:59
Postat av: Sara

HAHA åh! Detta är sjukt! Syster och jag resonerade om hur vi ska finansiera kommande julklappsinköp. Och en av våra idéer va att Emma skulle sno pärlor och plattor från jobbet alt. sno färdiga pärlplattor från barnen.. haha. Men Mario va sjukt tufft. Du är så tuff. Puss min tjej <3

2008-11-29 @ 22:27:30
URL: http://saraspalats.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits