Natt.

Jag visste att alla skulle bli impade av mina plattor.
Vem kan motså dom liksom.
Pelle kan få en egen Mario, lätt.
Jag gjorde en Mario till mig själv igår. Han sitter på min kyl tillsammans med två extra liv, tuff är han. Tuff.
Linda kan få nåt annat motiv, får se vad som passar. Kanske en ko, som hon gillar.

Jag har varit på 50-årsfest. Det var drama där, seriöst drama. Ojoj. Visst att folk i vår ålder strular runt. Men, oj, 60 +. Yehas, den som lever lär sig. Varav jag va en av dom.
Nu sitter jag här tillsammans med min resorb. Och. Det är inte lika lätt att skriva som i vanliga fall.

Imorn ska jag köpa mer pärlor. De vita är snart slut.
Värt värt värt. Det är ju julskyltning och öppet på stan. Får se när jag vaknar till bara, kanske försover mig.

Ojojoj, vilket drama.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits