Snö.

Har läst flera bloggar som handlar om snön idag.
Jag ska väl inte va sämre.
Även jag har sett snön.
Den har fallit och den ligger kvar.
Hoppas på minusgrader ett tag framöver nu.
ORKA slask. Dock har jag hört rykten om att det blir plusgrader på onsdag och torsdag.
YEAHS, älska och längta efter slask och blöta vägar. Yey. (inte)

Vad har jag mer att säga? Ptja, ibland ibland, mycket sällan, behöver jag en bil.
Eller i alla fall en skjuts som kör mig till IKEA.
Annars får jag väl ta tåget till Västerås eller Linköping å kolla.
Sen klicka hem varorna på nätet. Tänk va tufft.
Men helst, en heldag på Ikea och annan shopping? Nån?

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Hade jag haft bil, så hade jag lätt kört dig! De vet du! =) Kan du inte vänta till April, då kommer pärlan ut igen.. Förhoppningsvis.. Haha! Kraaam!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits