ToR

Tur och Retur Stockholm idag.
Längtar redan tillbaka.
Vill mest dit igen för shopping, shopping, shopping.
Men det är svårt å shoppa när pengarna inte direkt vimlar.
Ska lägga mina sista kronor på golv.
Kollade in ett schysst ekgolv idag. Som ska in i mitt hem.
Yeahs. Alla som kan lägga golv får hjälpa mig.
Då kan jag ger er öl, eller nåt, som belöning.
Eh, vad tror ni nu? Att jag ger vad som helst. Ne. Fel.
En fest med öl, det kan man få om man hjälper mig å delar med sig av lite kunskap.

Förklaring på blogghånet:
Inte missuppfatta om blogghånet - Det var ironi. Jag tycker inte att man behöver skriva om mode.
Tycker nästan tvärtom, att det är lite patetiskt med modebloggar. Men alla får tycka vad de vill.
Jag väljer bara att inte läsa dem. Känns som om alla bloggar handlar om mode, ens sjukdom, att man har trehundra ungar å endast är femton år eller att man har ett supertufft jobb ingen annan nånsin kan få. Drömmar.
Jag gillar bloggar som visar människan bakom, oavsett ämne. Självklart är bloggarna med variation bäst.
Min blogg skriver jag för att jag vill. Jag skriver lite av det som kommer över mig eller bara vardagliga smått ointressant grejer. Funderar på att skaffa en hemlig blogg, haha. Inte för att jag inte står för vad jag tycker, utan mer för att jag inte vill att vemsomhelst ska veta allt om mig men ändå få skriva saker som jag vill få ur mig.

Det var tur och retur för dagen.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Håller med dig helt om modebloggar, har man inte det intresset så blir det tråkigt att läsa dom. Sen handlar dom ju inte på normala affärer så som Lindex, Kappalh, Axelsson, H&M, Gina.. o.s.v. Nej det ska gärna kosta 3000 spänn för en tröja. Och hur många har råd med det? Man blir så trött!

Därför är bloggar som din och min värda! Haha..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits