Träning.

Idag har jag äntligen tränat igen.
Har inte blivit så mycket på senare tid med tanke på allt jobb med lägenheten.
När jag gick hem tänkte jag på hur folket tränar i Kina.
Så tufft! Utegym och riktigt seniga starka kroppar.
Tuff träning i stekande hetta och tung luft.
Jag vill tillbaka, tillbaka till landet långt bort från Sverige.
Här kommer inspiration till nästa träningsrunda:


Utegym.


Starka män.


Woho! Swisch!


Kolla in damerna! Woow!


Den här mannen var makalös! Han hängde å slängde i alla möjliga maskiner.
Han var noga med att vi såg allt han gjorde.
När vi tog bilder var han extra stolt.


Andra trix.


Ännu ett träningsmål. (haha)

Det var otrolig träningsvilja i denna park. Det fanns träning för alla, vuxna som barn. Människor i alla åldrar. En bit bort hade de musik och körde lite gemensamma gympapass, som liknande dans. Inget högt tempo, det var ju hur varmt som helst. Gruppträning med fjäderbollar, med en redig teknik. Åh, de hade det så bra. 
KINA, Pekning, 2007. 


Och så var det jag på Kinesiska muren. Ta mig tillbaka, ta mig verkligen tillbaka.
Nån gång i livet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits