Vecka.

En ny fullspäckad vecka framför mig.

Varför går helgerna så fort?

Veckorna går i och för sig också fort, oftast.

På fredag är det personalfest. Landstingets personalfest.

Tänk er könsfördelningen. Men när jag fick reda på att även Karsudden är inbjuda.

Personalen alltså, haha. Blev jag lite mer intresserad. (haha)

Måste bara köpa en klänning eller nåt i veckan.

Såja.


Håll ut alla. Ni kan inte få se bilder på mitt renoveringsobjekt än.
Mycket kvar att fixa....
Känner jag nån som kan lägga klickgolv? Så säg.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Martin

hur enkelt som helst ju stumpan;)

2008-11-03 @ 21:01:16
Postat av: josefin

Haha.Men det skulle väl vara trevligt med lite intagna? Skulle ju definitivt göra det till en minnesvärd fest.. :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits