-06.

Sommaren -06 var en av de bästa somrar jag har upplevt.
Kom just å tänka på det. Nyss, när jag läste i en blogg om en händelse som hände sommaren -06.
Det hände mycket i mitt liv då också. Blandning av lycka och svek.
Ahja, det jag ville komma till är - jag blir så rädd av att tiden går så fort fort fort.
Var tar tiden vägen?
Är det så som många (äldre) säger "tiden går bara fortare och fortare ju äldre man blir"? Är det så?
Ödet tar oss vidare.

Var det ödet som bestämde att nån JÄVEL skulle sno min cykel?
Jag är fortfarande bitter och sur. Och det har jag rätt att vara.
Skit-människor som inte lärt sig vett.

Imorn bär det av med tåget mot Göteborg. Ska bli häftigt att se staden.
Många år sen jag var där..
Utbildning om neuropsykiatri hos unga flickor med tjejjouren.
Yeahs, va spännande!
Kolla in vår jour -
www.tjejjourenmiranda.se

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Hahahaha! Ja, tur för mig att jag redan har dig.. =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits