ALLVAR?

Seriöst.
Nu måste det väl ändå ha gått för långt.
Nu måste väl gränsen vara nådd.
Nu får det väl vara nog.
Seriöst.

Skulle du vilja ha en RH?
RUMPHÅLLARE. Rumphållare.
HAHAHAHAHAHAHA.
Jag skrattar, men jag vet inte om jag borde gråta.
Allvar - Kolla in artikeln i aftonbladet:

(för jag vägrar att lägga upp en bild på en RUMPHÅLLARE i min blogg)

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3563340.ab

Jag skäms för alla kvinnor som bär detta ?plagg?.
Vad fan kommer härefter?

Nåt som håller upp kinderna eller trötta påsar under ögonen kanske?

Nåt slags snöre som man fäster bakom örat.

Ne, va dum jag är.

Det finns ju plastikoperationer som lyfter kinder å köttar bort påsar.


Jag blir galen på idealet som byggs upp för våra unga osäkra tjejer.

Låt människor vara naturliga. Låt människor vara som de är skapta att vara.

Ne, jag blir knäpp.


Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Hahaha! Ja, jag håller med dig! Så jävla löjligt de där är. Får ju för fan finnas gränser! Puss

Postat av: Petra

Haha, det var bland det mest onödiga jag någonsin sett!

2008-10-19 @ 18:13:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits