FAN!

(Varning för svärord)


Jag är så JÄVLA ARG - NÅGON HAR SNOTT STULIT TAGIT min NYA cykel!!!!

Utanför jobbet. En vanlig vardag i Katrineholm.

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?

Ditt är ditt, mitt är mitt.

HALLÅÅÅ!.

Den var ny. Jag köpte den i våras. För eget välförtjänade pengar.

Min egna NYA cykel.
Är borta.
ÅH, jag blir galen. Jag vill ut i mörkret å leta å hitta cykeln å skrika åt den som snott den.
FRISPEL vill jag få.
Jag blir galen!
JAG HAR FAN INTE TID ATT HÅLLA PÅ MED POLISANMÄLAN, FÖRSÄKRINGSGREJS, BLABLABLA.
RÅ HIT MIN MIN MIN CYKEL.

Hur roligt kan folk ha genom att förstöra för andra?
Jag blir så less å trött å less å arg å sur å sur å fan fan fan.

Så, nu har jag skrivit av mig lite.
MEN CYKELN KOMMER VÄL INTE TILLBAKA FÖR DET?
Åh, suck.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits