Flytt.

På lördag bär det av.
Till min min min lägenhet.
Som ser ut som fan. Haha.
Jag har tagit bilder, ni ska få se senare.
Vardagsrummet är snart klart, så där ska jag bo. Bor ju i en etta nu, så det ska funka.

Bärhjälp tas tacksamt emot!
Har några vänner och familjemedlemmar som har lovat att hjälpa mig.
Jag är oerhört tacksam, hur skulle jag klara det själv?
I gentjänst har jag lovat att bjuda på flyttpizza och öl.
Om det blir på lördag eller på kommande inflyttningsfest får vi se.
Självklart hjälper jag till när ni flyttar, kära vänner.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Haha! Jaa, så måste det vara. =) Men nu har han fått den där jävla pizzan iaf.

Postat av: Marie

August är jättestark, han vill gärna hjälpa till. han kan också sortera vispar och stekspadar jättebra! Fast han vill inte ha flyttöl...

2008-10-15 @ 20:16:01
URL: http://nissetroll.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits