Lägenhet = Lyx

Jag hittade kamerasladden. Såja.
Här ska ni få skåda något oerhört vackert.


 

Vardagsrummet:


Hej då fula blåa tapeter, ner i säcken.


 


Ännu mer hej då fula tapeter.
(Synd att jag inte tänkte på att ta kort på de fula tapeterna som satt, de syns lite bakom elementet på förra bilden.)



Spackel, som aldrig förr.


Ännu mer spackel, på min numera väldans snygga fondvägg.


Sovrummet:


Hej då fula bård.



Hej då fula tapeter, med ännu fulare tapet under.


Ännu mer hej då som resulterade i en stor:


Tapethög.


Hall:


Här fanns ännu en ful gul tapet. Hej då med den.
Observera den snygga badrumsdörren (!).
Garderobsdörrarna är i samma färg, jag ska nog behålla den färgen.
Jag gillar brunt, särsklit ojämnt bajsbrunt (!)
Vem fan valde den färgen? Suck.


Alla lister här målas. VARFÖR målade man även trösklarna i den äckliga bruna färgen?
Ännu mer suck.


Tages hem denna dag:

Stackars min rara svaga Tage, som får bo i denna röra.
<3

Såja. Så här ser det ut. HAHA. Vardagsrummet är faktiskt färdigt och det är underbart snygg på väggarna. Dock är golven fyllda med hela min boning. Så håll ut kära läsare, den som väntar..
Väntar på en väldans snygg och tuff lägenhet!

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Det blir säkert asbra när det är klart! Kan du inte fixa det nu?? På en gång?? =D

Postat av: Martin

JÖSSES vad du kämpar raring.. mäkta imponerad.. kraam

2008-10-28 @ 22:25:24
Postat av: Sara

Projektet! Kommer bli grymt! <3 Längtar! Puss!

2008-10-28 @ 22:29:40
URL: http://saraspalats.blogg.se/
Postat av: Petra

Vackra vackra lägenhet! Ska bli superspännande att se nu när jag snart kommer på besök! LÄNGTAR!



Och det där med planering av återträff låter inte helt fel. :)



Vi ses min sköna!

2008-10-29 @ 19:42:39
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits