Spendera.

Idag har jag spenderat.
Väldans mycket pengar.
Mer pengar än jag nånsin tidigare har gjort.
Det var kul.
Pengar har ju aldrig varit nåt problem. (som vi brukar säga)

Jag är lägenhetsägare.
Jag är vuxen.
Och stolt.
Typ.

Förresten - alla trogna bloggläsare - Jag har ljugit.
Det blev inte den fondtapeten som jag valde för flera månader sen.
Jag kom på att den var för blå. Jag gillar inte ens blått.
Hur tänkte jag?
Istället blev det en fondtapet som är brun med stora blommor som är lite guldfärgade.
Å den passar perfekt till min soffa!


Jag hade tänkt att ni skulle få följa min renovering här på bloggen.

Men idag har jag redan börjat måla lister och fixat i vardagsrummet.

Hmm, kanske kan ta en första bild imorn. Eller så tycker jag hellre att ni ska hälsa på hemma hos mig när det är klart. :)


Nog om det här.

Nu ska jag kolla på TV eller nåt.


Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Sara

Pengar luktar för mycket om man låter dom ligger och skräpa i en hög. MAN MÅSTE VÄL INVESTERA LITE! LIKA BRA! Jag vill va i din lägenhet <3

Postat av: Sanna

Förstår att det är mycket nu, men allt kommer att bli bra. Vi kanske kan träffas på fredag och bara prata lite, kan behövas efter den dagen. Kommer vara tufft för oss alla. Men du, lägenheten kommer att bli asfin! Kraaam!

2008-10-01 @ 21:28:13
URL: http://www.onlyme.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits