Stegräknare.

Efter en lyckad motionstävling på jobbet fick jag igår mitt pris.
En stegräknare.
Okej. Jag har hört att man ska gå minst 10 000 steg om dagen.
För att uppnå hälsa? Eh, vet inte.
10 000 steg om dagen ska i alla fall bli mitt mål.
Hur jag nu ska hinna mitt i all renovering? 

Idag har jag klarat det, efter en dags arbete och en långpromenad visar nu räknaren 13 865 steg. 
Godkänt. 
Vet inte hur pålitlig den där räknaren är dock. Haha. Men mah, får duga. 
Nog om den, tjat. 

Idag har jag gått lös (haha, äckligt uttryck) på tapeterna i mitt nya sovrum. 
Den som tapetserat där innan måste ha varit sämst på tapetsering, sämre än mig. 
Allvarligt, har lappat hål med tejp istället för spackel? Bra tänkt. FULT. 

Hepp. Hepp.
 

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Haha! Tejp?? Är dom helt blåsta eller?? Bättre att du och jag gör det där, så kan vi samtidigt ha tävlig med våra tuffa räknare... =D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits