Tack.

Är så glad och tacksam för alla fina människor jag har omkring mig.
Ni vet vilka ni är. Tack för hjälp med allt eller tack för att ni bara finns när jag behöver er.
Samtidigt som saknaden är så oerhört stor efter alla människor som jag har förlorat.
Kanske för att det är allahelgonahelgen snart? Extra tankar.
<3 Kärlek till er på jorden och till er i himlen.

Bilder på min lägenhet ska ni få. Bara det att min sladd å laddare till kameran är nånstans här i flytten.
Den kommer väl fram snart. Mer svar till Madde - Linköping vore tufft! Har knappt varit där sen jag flyttade från stan.
Jag tycker faktiskt det är jättedags för en återträff med klassen. Sittning och vidare fest vore hur trevligt som helst.
Petra kommer snart till storstan Katrinehåla för att hälsa på. Kanske är så att vi borde planera en redig återträff för vår kära klass? Spännande å se alla å höra vad alla gör med sina liv. Visst?

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Madde

Vore ju faktiskt kul att få till att jag kan samma helg som Petra. Om jag får va med er och leka!? Såg föresten att det går en skitintressant föreläsning i K-holm som jag gärna vill åka på från jobbet. Kanske kunde få till det på nåt sätt!

Kram på dig

(Tack för bilderna! Spännande projekt det där. Lycka till.)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits